В основу організації педагогiчного процесу на кафедрi покладенi положення та рекомендацiї, оформленi у виглядi «Методичних рекомендацiй викладачiв щодо органiзацiї навчального процесу в ТДМУ» (Тернопiль: Укрмедкнига, 2006). Виконання  навчально-методичної роботи базується на основних положеннях "Концепцiї розвитку Тернопiльського державного медичного унiверситету iменi I.Я. Горбачевського (iнтеграцiя у свiтовий медичний простiр)" (Тернопiль: Укрмедкнига, 2006).

Колектив кафедри велику увагу приділяє створенню сучасної матеріальної бази, удосконаленню методик викладання. Всі навчально-методичні матеріали представлені на Web-порталі університету та постійно оновлюються. Щосеместрово вдосконалюється база тестових завдань та ситуаційних задач для складання диференційованого заліку в центрі незалежного тестування студентів. З метою формування у студентів клінічного мислення на заняттях проходить обговорення тематичних хворих, моделювання клінічних ситуацій,  використання питань для складання ліцензійного іспиту "Крок 2".

Викладачі кафедри мають великий стаж педагогічної і лікувальної роботи, безперервно підвищують свою професійну майстерність. 

3а підсумками 2022-2023 навчального року доцент кафедри Бакалець О.В.  увійшла у п'ятірку кращих у рейтингу лекторів за результатами опитування студентів-іноземців шостого курсу. У п'ятірці кращих викладачів при проведенні практичних занять для студентів шостого курсу медичного факультету були доценти Габор Г.Г. та Бакалець О.В.  у  2022-2023 та  2021-2022 навчальних роках. 


Новий навчальний 2023-2024 рік у ТДМУ розпочався в очному режимі.